søndag 13. november 2011

Skygger Og Speilinger/Refleksjoner

For en stund siden jobbet vi med å ta bilder av skygger og speilinger/refleksjoner. Jeg brukte mitt eget kamera Canon 500D og lånte en Sigma linse 17-70 mm til å ta bildene med. Jeg har valgt å ikke redigere bildene ettersom at jeg ble fornøyd med resultatet og at i oppgaven skal vi bare fremheve skygger og speilinger/refleksjoner.




SKYGGEBILDE: Med dette bildet prøvde jeg først å ta bilde med blitz, men fant
 etterhvert ut at det ble best uten. Innstillingen jeg hadde på lukkertiden var 1" sekund, det
vil si atjeg brukte en litt lengre lukkertid for å få skyggen og farge effektene i bakgrunnen

SPEILINGSBILDE: Dette bilde var egentlig litt tilfeldig at jeg fikk til. Vi tok
noen bilder på gøy da jeg oppdaget at vi fikk speiling i bildet med at vi kommer
 med på den andre siden (det andre speilet).  


REFLEKSJONSBILDE: Det jeg gjorde her var å tenne et stearlinlys og legge
det i krukken. Da gikk lyset gjennom steinene på krukken og det ble reflektert
opp på veggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar